zaterdag 29 mei 2010

Ik heb een afspraak gemaakt voor een echo , volgende week vrijdag om half elf worden we verwacht .
De laatste dagen bespeur ik toch wel vreemde dingen in Yara haar gedrag , ze wil ineens geen pensstaafje meer , neemt het zelfs niet aan om te begraven in de tuin .
Vlagen van misselijkheid/onbehagen merk ik op , smakken en likken met haar tong en in de tuin gras eten , je ziet echt dat ze zich niet fijn voelt .
Korte momentjes maar ongewoon voor Yara , zijn we niet van haar gewent .
Haar brokjes eet ze 's morgens nog wel op maar niet zo gretig als normaal , ze doet er langer over en een beetje met lange tanden .
Veel slapen en wel in je willen kruipen , me steeds zo vragend aankijken , dromerig en rustig .
Maar als we gaan wandelen is er niets aan haar te merken , ze geniet en is vrolijk als altijd .
Dat ze anders is dan normaal is nu wel heel duidelijk maar dit kan ook schijnzwanger zijn heb ik gehoord en gelezen .

4 opmerkingen:

  1. Ina, wat heb je een mooie blog gemaakt! Ik zal hem met veel plezier blijven volgen, want een vervolg komt er zeker. Je weet, ik heb hier een goed gevoel bij!
    Veel liefs en knuffel voor Yara!
    Ineke, Ulysse, Wopke, Aimee en Bennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Ina nog een weekje, en dan weet je het, ik kan me voorstellen dat het heel spannend voor jullie is. Ik duim voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ina, ik wist niet dat je ook een blog hebt. Leuk! Ik zal het blijven volgen.
    Morgen de echo neem ik aan. Spannend hoor. Ben benieuwd wat de uitslag is! Succes
    Groetjes, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inmiddels vrijdag, bijna half 2, zou eigenlijk al lang moeten slapen, maar wil toch nog even een berichtje achterlaten.
    Heel veel succes straks. Half 11 moet je er zijn, dan verwacht ik toch wel voor 12 uur hier een blijde boodschap te kunnen lezen.
    Ik wacht in spanning op je bericht. Succes en liefs Agnes en een poot van Yuna.

    BeantwoordenVerwijderen