maandag 21 juni 2010




O , wat is het toch leuk en speciaal om de puppies te voelen in Yara haar buikje .
Kleine plopjes , golfjes , aan beide kante van haar buik en vandaag kon ik het ook zien .
Yara vind het heerlijk om op haar rugje te liggen en ik krijg dan ook alle kans om mijn hand op haar buik te leggen en te kijken , Yara geniet er van .
Gisteren hebben we de werpkist in de kamer gezet zodat ze hier alvast aan kan wennen ,
nou dat ging reuze snel , binnen de 5 minuten had ze de kist goedgekeurd en tot nieuwe mand , hol , benoemd .
Het is een hele mooie maar ook grote werpkist die ik gekregen heb van Harry (en hij weer van een andere markiesjesfokker) en waarschijnlijk nog wel verder zal rouleren onder de markiesjesmensen .
De kist kan door een tussenschotje in 2 delen worden gesplitst en met een plaid of laken over het achterste gedeelte heb je een heel mooi holletje waar mama en kindjes zich vast heel veilig zullen voelen de eerste dagen .
Yara vind dit holletje helemaal geweldig , als ik haar een kluifje geef of een gevulde kong gaat ze snel naar dit holletje om in alle rust er van te genieten .
Binkie de poes is ook erg nieuwsgierig en moet natuurlijk de werpkist van alle kanten onderzoeken .
Ze zal gegarandeerd nog door het dak (plaid) zakken want ik ken onze Binkie en weet dat ze zal denken dat je rustig over zo'n plaid kan lopen of er op liggen .
Heeft ze nu nog 2 weken de tijd voor want ik weet ook dat als ze er door zakt ze het niet weer zal proberen , moet er toch niet aan denken dat Binkie boven op Yara en de pupjes zal vallen .


2 opmerkingen:

  1. Mooie werpkist heb je van Harry mogen lenen. Het begint nu wel heel serieus te worden. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt nu toch wel heel spannend en wat gaat het eigenlijk snel.
    Ik ben reuze benieuwd.
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen