donderdag 26 augustus 2010

Ulysse en 3 dochters : Wopke uit haar eerste nestje , Yara uit haar tweede en Aimee uit haar derde nestje .
Ineke heeft kleinzoontje Yaro in haar handen .
Drie seconden na het nemen van de foto lag Yaro in de vijver .
Donderdag 26 augustus - Op bezoek bij oma Ulysse, tante Wopke , tante Aimee en ome Bennie .


Vanmiddag zijn we naar Ineke in Nieuwolda geweest , kon ze Yaro nog even knuffelen .
Jammer dat het weer zo slecht was en we niet buiten in het weitje konden zitten .
Yaro is weer een ervaring rijker en ik schrok best wel even , hij liep zo de vijver in !
Hij viel er niet in hoor , nee meneertje zag iets waar hij heen wou en nam de kortste weg .
Nu weet Yaro hopelijk dat je niet over water kan lopen !
Hij ging wel even koppie onder , ik had er zo een foto van kunnen maken maar slingerde razendsnel mijn camera weg om Yaro uit de vijver te plukken .
Nog een geluk dat ik in mijn snelle reaktie de camera niet in de vijver heb gegooid .
Yaro vlug in een handdoek drooggewreven en alle hondjes stonden nieuwsgierig om ons heen .
Weer op de grond ging Yaro zich droog rollen in een mandje en op een kleedje , hij was zo weer droog .
En toen was het tijd om weer vrolijk verder te spelen .

5 opmerkingen:

  1. Dat zal wel even schrikken zijn geweest. Nu hebben wij ook een vijvertje met hoge opstaande randen met een bloembak er omheen. Nu hij een keertje geplonst heeft zal hij bij ons wel voorzichtiger zijn.(Hoop ik) Zo zie je maar weer, waar wij bezorgt om zijn maakt Yaro bij jullie allemaal al mee.

    Vele knuffels en tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zul je zijn geschrokken zeg. Yaro is weer een ervaring rijker. Met vallen en opstaan leert hij zo van alles.
    Leuke foto's weer Ina. En ik wil de familie morgen heel veel geluk en plezier toewensen met Yaro, en Ina en Remmelt veel sterkte morgen met het afscheid nemen. Ik zal de leuke foto's, filmpjes en verhaaltjes missen hoor. Maar ik denk, jou kennende zullen er vast weer komische verhalen over Yara komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schrik: Yaro in de vijver. Ik lees dat hij morgen weggaat. Sterkte gewenst met afscheid nemen. Het zal schelen dat je weet dat hij een 'warm mandje' krijgt. Ik heb genoten van de foto's + verhalen.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha, tot nog toe zijn alle hondjes hier (een aantal keren) gedoopt in de vijver, zelfs Bennie (die al lang geen pup meer was toen we hier kwamen wonen). Leren ze ook weer van!

    BeantwoordenVerwijderen