zaterdag 4 september 2010

Het is vandaag een week geleden dat Yaro met de fam.van Ham meeging .
Gelukkig krijg ik regelmatig een berichtje uit Valkenswaard dat het heel erg goed gaat met de kleine Yaro .
Ook al maakte ik me hier niet echt zorgen over is het toch wel heel fijn om dit te horen en doet het me goed , want ik mis dat kleine hondje wel hoor .
De afgelopen week heb ik veel met Yara gewandeld en leuke dingen gedaan .
Vorige week zondag heb ik samen met Jeanette , papa Yari , Bobby en mama Yara een boswandeling gemaakt , we zijn kletsnat geworden door de regen maar het was heel gezellig en de hondjes hebben zich zo vermaakt .
We gaan dit vaker doen maar dan kiezen we wel wat mooier weer uit !
Het gaat goed met mama Yara , het zorgzame , liefdevolle , geduldige , opvoedende moedertje heeft haar taak gedaan en lijkt dit prima te vinden .
Ze is vrolijk en speels , vindt het heerlijk om samen wat te trainen , te apporteren en te spelen ,
en is helemaal de Yara weer van voor de dracht en nestperiode .
Blackie is nog een paar dagen geweest en ze hebben zo gespeeld met z'n tweetjes .
Het was best wel fijn om de afgelopen week nog vakantie te hebben , goed voor Yara en goed voor mij , maandag beginnen we uitgerust weer ons normale leventje .
En nog maar 2 weekjes dan hebben we het markiesjesweekend al weer , ik kan me er nu al op verheugen !

1 opmerking:

  1. Leuk Ina dat er zulke goede berichten uit Valkenswaard komen.
    Maandag is de vakantie weer voorbij, en dan kun je je weer helemaal op de voeten richten.
    Ik zie jullie over 14 dagen.

    BeantwoordenVerwijderen