woensdag 14 juli 2010

Bij Ria op schoot .





kusje van mama Yara



Je ziet Ariba onder je ogen groeien , volgens mij heeft Yara een nieuw ras op de wereld gezet "een Rolmopsje ".
Een eenling groeit meestal veel harder dan een pup die moet delen met nestgenootjes en Ariba zal vast van dikke pup uitgroeien tot een mooi slank markiesje .
Papa Yuka (Yari) en mama Yara zijn beide slanke markiesjes dus dat moet wel goed komen .
Ariba heeft inmiddels al vele koosnaampjes , rolmopsje , dikkie dik , dik trom , dikkertje dap ,
gelukkig zitten zijn oortjes nog dicht dus hij hoort het niet .
Al een paar dagen hebben Yara en ik een meningsverschil , elke dag verschoon ik de werpkist en leg het vetbedje en badlaken mooi strak en glad op de bodem , Yara is het hier niet mee eens en wil hobbels en bobbels .
Ariba weet zich prima over de hobbels en bobbels te verplaatsen en klimt en klautert er op los en bereikt altijd zijn doel .
Yara zal het ongetwijfeld beter weten dan ik en daar zal ik maar op vertrouwen dus het meningsverschil hebben we opgelost .
Ariba zijn oogjes zitten nog dicht maar ik zie wel zijn oogleden een beetje knipperen /trillen .




2 opmerkingen:

  1. Ha ha, wat een heerlijke koosnaampjes voor een prachtig manneke. Ik kom morgen graag weer even een kijkje nemen en neem tante(?) Aimee en oma Ulysse mee. Kan oma ook eens even met haar dochter van gedachten wisselen. De schijndracht is weer voorbij, dus dat moet kunnen! Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha wat leuk, is Ariba aan het gapen of aan het gillen, ik gok op gillen....of gillen is wat overdreven, maar hij laat zich denk ik wel horen.
    Zo lief ook bij Ria.

    BeantwoordenVerwijderen