zaterdag 3 juli 2010







Het was me het weekje wel .
Het ging heel slecht met schoonmoeder van 92 jaar en vrijdagmorgen is ze overleden .
Vooral heel erg moeilijk voor schoonvader want als je al bijna 65 jaar bij elkaar bent is het heel verdrietig om afscheid te moeten nemen van je vrouw .
Ook voor de kinderen en kleinkinderen was het moeilijk , schoonvader zoveel mogelijk steunen en zijn verdriet te zien en te voelen , zelf afscheid moeten nemen , want ook al kan je niet anders dan er vrede mee hebben en opgelucht zijn dat haar verder lijden bespaard is gebleven , missen kan je ze nooit .
Mijn laptop begaf het dinsdag en moest ik wegbrengen voor reparatie , ik kreeg de belofte dat het niet langer dan 1 dag , hooguit 2 dagen , zou duren maar vanmiddag kwam het telefoontje pas dat hij eindelijk weer klaar was .
En dan Yara ....
Vandaag is het dag 60 van de zwangerschap en ze is onrustig , wil niet eten en zoekt steeds steun bij mij .
Vannacht , morgen ????
Door alle drukte had ik de kalender met hollandse rashonden nog op de maand juni staan en vanmorgen sloeg ik het blad om , een prachtig markiesjespup met witte borststreep siert de maand juli , het kon wel een foto van Yuka (roepnaam Yari ) als pup zijn .
Deze keer geen foto's van Yara maar papa Yuka , die zijn vrouwtje mij gestuurd heeft en ik nog niet heb laten zien .






4 opmerkingen:

  1. Hoi Ina,
    Prachtige foto's van Yuka. Meid, dat je hier nog tijd voor hebt in alle hectiek.
    Ook hier nog gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder. Het zal allemaal veel extra beslag op je leggen, maar je weet, je kunt me op elk moment bellen en ik ben er (binnen een half uurtje!)
    Sterkte met de aankomende bevalling! Ik ben ervan overtuigd dat het allemaal goed komt!
    Denk aan jezelf en neem een paar uurtjes rust waar je kan!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Ina, het gaat er nu echt om spannen als ik het zo lees.
    Ik heb je al uitgebreid gesproken aan de telefoon, maar ook hier nog maar even. Heel veel succes en sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vergeet helemaal te zeggen hoe mooi de foto's zijn, zo'n prachtig kereltje. Met net zo'n lief koppie als Yara, als daar geen mooie puppy's uitkomen weet ik het niet meer.
    Wel leuk ook dat Yari zo lekker dicht bij woont. Vrouwtje van Yari zal ook wel in spanning zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gecondoleerd Ina.
    Vanmorgen had ik je aan de telefoon, maar toen had ik dit nog niet gelezen.
    Wat leuk dat je de foto's van Yari (Yuka) hebt geplaatst.
    veel strekte met de schoonfamilie

    BeantwoordenVerwijderen