zondag 11 juli 2010








Yara en Ariba zijn er klaar voor en helemaal in oranjesfeer


4 opmerkingen:

  1. Als we nou geen wereldkampioen worden, weet ik het ook niet meer. Leuk joh al die oranje spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het heeft helaas niet geholpen Ina, maar het zijn beeldige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vergeet te zeggen, dat Yara inderdaad veel vrolijker kijkt. Helemaal top hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas, het oranje badlaken kan weer voor 4 jaar in de kast, ha ha.
    Maar enige foto's zo! Zwarte Markiesjes kleuren echt goed met oranje. (Het is maar goed dat de oogjes van Ariba nog dicht zitten, geintje hoor!) Ik ben heel benieuwd of de oogjes donderdag al wat gaan "kieren".
    Vanwege wat je me gisteren vertelde denk ik dat ik oma dan ook maar meeneem, kan ze ook even van haar bewondering blijk geven. De schijndracht is weer voorbij dus dat komt vast wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen