dinsdag 27 juli 2010

Hé kijk nou eens , ik kan eruit !

Doei mama , tot straks !

Ik ga lekker buitenspelen !
Het begint nu toch leuk te worden !
Yaro/Ariba krijgt steeds meer aandacht voor de buitenwereld en wil spelen .
Zo grappig om te zien hoe hij Yara naar de oren hapt en met zijn pootjes naar haar slaat .
Het lopen gaat ook met sprongen vooruit , steviger op zijn pootjes , niet steeds meer omrollen en elke keer wat verder .
Van de geluiden die uit zijn keeltje komen schrikken we soms , "wat is dat voor een geluid ? ".
Hij blaft !!
De meeste tijd is hij nog in de werpkist en halen we hem er regelmatig voor zo'n 5 min. eruit ,
even knuffelen op schoot en heel eventjes op de vloer .
Zondag is hij voor het eerst buiten geweest , gisteren regende het de hele dag en vanmiddag kon het weer even .
Onze handen in de werpkist vindt hij ook steeds leuker , klimt er tegenop , hapt en slikt .
Ik had vorige week vrijdag een oud hondenmandje van Yara in de werpkist gezet want de temperatuur daalde behoorlijk en Yaro/Ariba vind het een heerlijk plekje , hij kruipt er zelf in en nestelt zich behaaglijk in het mandje .


3 opmerkingen:

  1. Ik heb hem net even via de webcam kunnen bewonderen, wat een schatje. Ik hoopte dat hij misschien nog even een blafje liet horen, maar helaas. Het is echt een bolletje hoor. Zo lief. En Yara zag ik zoeken waar mijn stem nou toch vandaan kwam.
    Nog even en dan ga ik jullie weer in het echt zien, ik verheug me er nu al op. Tot snel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Agnes, ik ben jaloers, eventjes maar hoor, morgen zie ik Yaro en Yara weer in het echt!

    En familie Van Ham, van harte gefeliciteerd met Yaro! Die paar weken vliegen om hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Over jaloers gesproken hahahahaha, jammer hoor dat ik zo ver weg woon. Geniet maar lekker.

    BeantwoordenVerwijderen