zondag 18 juli 2010

Mijn ouders met Ariba , komen we nu ook op de weblog ? Ja hoor !





Wat lief hè met dat opgeheven koppie .








Ik baal best wel van mijn digitale camera , vele foto's mislukken en zijn onduidelijk .
Er zijn zoveel momenten die ik graag vast wil leggen , de oogjes die nu open zijn , het staan op de pootjes , het klauteren op Yara .
Ariba is vandaag 2 weken oud en is me toch een dikzakje .
Het precies wegen is een groot probleem want hij blijft niet even stil liggen en de digitale keukenweegschaal verspringt bij elke beweging in gewicht maar Ariba weegt zo om en nabij de 800 gram .
Hij slaapt nog veel maar maakt ook al hele wandelingen door de werpkist om een nieuw en lekker plekje uit te zoeken , rolt hierbij regelmatig om en ligt dan even te spartelen met zijn pootjes in de lucht maar weet zich snel te draaien en de pootjes weer onder zijn lijfje te krijgen en zijn weg weer te vervolgen .
Niet langer in sluiphouding maar steeds meer op zijn pootjes en opgeheven koppie .
Vandaag bij het verschonen van de werpkist had ik Ariba er even naast gezet op een vachtje maar voordat ik foto's kon nemen lag Yara er naast om haar zoontje te beschermen , de foto's zijn niet zo duidelijk geworden maar geven hopelijk wel een beeld dat Ariba al een echt hondje begint te worden .

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto van jouw ouders. Snoezig die foto van Ariba zo naast Yara liggend. Het is ook erg moeilijk om goede foto's te maken van dat zwarte spul.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé je hebt andere foto's geplaatst, deze zijn nog leuker.
    Ben je nog om een nieuwe camera geweest??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet Ariba er toch goed uit, het is echt een rolmopsje. We kijken er erg naar uit om hem zondag in het echt te kunnen zien. We hebben een leuke, andere naam voor Ariba, maar dat laten we zondag wel weten.
    Groetjes fam. van Ham.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha, ja wat is dat lastig om foto's te maken van dat zwarte spul. Maar een dikke schat is het en ik kom volgende week graag weer een keertje knuffelen samen met oma Ulysse en tante Aimee.
    Wat heeft dit manneke het goed, zal nog even afkikken worden als hij straks zelf moet gaan (leren) eten, maar met zo'n geweldige start komt dat helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn leuke foto's waarop Ariba met Yara naast elkaar liggen.
    Vindt je het goed dat ik een foto van je website afhaal om af te drukken en in het album van Yari te plakken?

    BeantwoordenVerwijderen