maandag 5 juli 2010

Vandaag , heel even het pupje duidelijk te zien

En toen was er nog 1

In de werpkist met beide reutjes


Het tweede reutje ook geboren



Het eerste reutje geboren

Vandaag had ik het nog knap moeilijk met mezelf , de traantjes zaten hoog en zo onzeker en bang om Yara en het andere reutje .
Ook veel lieve en begripvolle mailtjes , telefoontjes , berichtjes gehad van mensen die zo meeleven en weten dat de afgelopen weken ook zo zwaar waren met de zorg om schoonouders.
Het eerste nestje van Yara en van ons , zoveel voorbereidingen , het zo goed willen doen en dan zo'n stom ongelukje waar niemand de schuld aan heeft en niet voorkomen had kunnen worden .
De o zo moeilijke beslissing om het reutje in te laten slapen en o zo fijn om steun en begrip te krijgen dat dit het juiste was .
Hij was zo mooi , gaaf en vol leven .
Na vandaag begint het vertrouwen er weer een beetje te komen , Yara is zo wijs met het pupje en zo zorgzaam .
Ze is de werpkist haast niet uit te krijgen , doet vliegensvlug een plasje in de tuin en dan heel snel weer terug naar haar kindje .
Het pupje is zo'n 10 gram gegroeid dus ook heel goed voor de eerste dag .
En we noemen hem ARIBA .

4 opmerkingen:

  1. Lieve Ina,
    Wat een mooie naam, en wat een prachtige foto's. Mooi dat je toch ook nog een foto hebt van alle twee de kindjes van Yara.
    Goed te lezen dat het vertrouwen weer langzaam terug komt.
    Heel fijn ook dat Ariba al zo lekker is aangekomen. Ga er lekker van genieten, al is dat misschien makkelijker gezegd dan gedaan.
    Ik denk aan jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's. Je hebt mijn acount nog niet ontdekt zo te zien. Ik dacht als ik jou steeds volg moet ik zelf toch ook maar een foto van Blacky erop zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ina,
    Wat heerlijk dat de rust en het vertrouwen voor Yara en jou weer wat terugkeren. Meisje, ik gun je zo dat je hiervan geniet en weet ook zeker dat je dat zult gaan doen!
    Ariba, de naam heeft (voor mij) iets krachtigs, iets triomfantelijks en ook iets exotisch. Dit manneke gaat het vast en zeker allemaal waarmaken. Hoe kan het ook anders met zo'n super moedertje en zulke zorgzame baasjes?
    De foto's spreken boekdelen, prachtig...
    Lieve groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè bah!
    Had ik een reactie geplaatst (en ook gezien!) maar staat ie er nu niet op. Ik doe een nieuwe poging (helaas heb ik geen kopie gemaakt.)
    Lieve Ina, ik heb grote bewondering voor je en ben blij dat het met jou en Yara (en Remmelt niet te vergeten) weer de goede kant op gaat en dat het vertrouwen weer terugkomt.
    Yara is zo'n lief moedertje en Ariba zal het aan niets ontbreken. Ariba, de naam roept bij mij iets op van sterk, triomfantelijk en... exotisch. Ik weet zeker dat het manneke dit allemaal gaat waarmaken.
    Sterkte meissie de komende dagen, ik zie je morgen!
    Lieve groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen