zaterdag 21 augustus 2010

Dan smelt je toch als je de achterklep van de auto opendoet en dit ziet ?
Ik hoop dat het knuffeltje volgende week nog heel is fam. van Ham .

Zo lief dat tongetje


Yaro net wakker





Het gaat zo goed met Yaro , het is een heerlijk hondje met hele scherpe tandjes haha .
De brokjes en rodi worden met smaak gegeten , hij loopt al heel mooi aan het lijntje , de meeste plasjes en poepjes worden buiten gedaan of op de puppiepad bij de kamer/haldeur als ik te laat ben .
Hij is gechipt , de nestkeuring , inenting, 3 x ontwormt , en zelfs de stamboom/registratie van de Raad van Beheer zat vrijdag al in de brievenbus .
Gisteren zijn we even naar de hondenschool geweest en vanmorgen naar mijn ouders op de camping .
Volgens mij heeft hij nu alle geluiden die er in huis gemaakt kunnen worden wel gehad , radio , tv ,printer , telefoon , stofzuiger , vaatwasser , wasmachine , droger , rammelende pannen en deksels die op de grond vallen , verwisselen van pedaalemmmerzak , enz.
En vele geluiden van buiten , Remmelt die grasmaait , timmert , zaagt en zingt , blaffende honden , ruziende katten , claxons van auto's , een sirene van ambulance/politie , loeiende koeien , vogelgezang , enz.
Yara speelt ontzettend veel met haar zoontje en het is zo leuk om te zien dat er in dit spel heel veel opvoedkundige lessen zitten .
We hebben zo genoten van Yaro , het afscheid zal moeilijk zijn maar deze 8 weken had ik echt niet willen missen .
Hij zal een fijn leventje krijgen bij de fam. van Ham , hier ben ik van overtuigd en maakt het iets makkelijker .
Hoe blij was ik zelf wel toen we Yara kregen en nu maken wij een ander blij .
Als Yaro volgende week opgehaald wordt heb ik nog een week vakantie en ga dan leuke dingen met Yara doen want Yara zal het denk ik de eerste dagen ook moeilijk hebben ,
De zondag na Yaro zijn vertrek gaan we samen met Jeanette en papa Yari wandelen en het is een heel goed idee Ineke dat je die week komt om samen met de hondjes in het Zwanemeerbos te gaan wandelen .
De dierenarts kon de balletjes ook nog niet zo goed voelen maar dat kwam nog wel zei ze .
Dus plannen als Yaro weg is zijn er al gemaakt , veel afleiding , wandelen , etc.
Maar we gaan eerst nog een hele week genieten van de kleine Yaro en leuke dingen doen .
Morgen zal ik proberen om een leuk filmpje te maken en op de weblog te plaatsen , ik hoop dat het lukt .


1 opmerking:

  1. Het is zooooooooo leuk om op deze manier met de vorderingen van Yaro mee te kunnen genieten. Ik heb gelukkig Yaro ook in het echt kunnen aanschouwen en bewonderen.
    Nou Ina de laatste week is aangebroken, geniet nog maar even, en dan leuke dingen doen met Yara. Goed voor jullie allebei even de zinnen verzetten, want jullie zullen het best moeilijk krijgen. Maar ook dat komt wel weer goed. Veel plezier nog en ik kijk uit naar het filmpje.

    BeantwoordenVerwijderen