vrijdag 6 augustus 2010









Zo met z'n tweetjes redden we het prima om goed voor Yara en haar pup te zorgen .
Remmelt heeft nu vakantie en ik ben aan het werk .
Yaro slaapt nog veel en tot nu toe is het een makkie om de werpkist even te verschonen , Yaro eten te geven en hem de nodige speelkwartiertjes buiten de werpkist te geven .
's Morgens ben ik vaak van 9 tot 12 uur weg en de rest van de dag werk ik aan huis .
Remmelt kan rustig wat klussen aan ons huis en kijkt regelmatig even bij de kleine Yaro en neemt zelf even pauze als Yaro aan het spelen is .
Mijn pedicureklanten willen allemaal graag de kleine pup zien en zo ziet Yaro ook heel veel verschillende mensen , leuk hoor !
Tot nu toe is het dus lekker relaxt en een makkie , het zal ook een heel verschil zijn als je 1 pup hebt of een nestje van bv. 6 .
Zo gaan we het nog een weekje doen en dan heb ik vakantie en alle tijd om van alles met Yaro te doen , ik kan me er nu al op verheugen .
Yaro begint nu een willetje te krijgen , hij weet waar de uitgang van de werpkist is en ik schrok me rot toen hij al bezig was om zichzelf erover heen te hijsen , ik was net op tijd !
Dus het extra verhogingsschotje zit er nu ook op en mama Yara moet iets hoger springen om er in en uit te komen .
De link van voetstappen en de deur die open gaat heeft Yaro al gelegd en nieuwsgierig komt hij kijken of zit vol verwachting in de werpkist als deze dicht is .
Als hij moe is van het spelen gaat hij uit zichzelf weer naar de werpkist , zo grappig om te zien want hij rent er naar toe , neemt een duik in zijn mandje en is meteen vertrokken naar dromenland .
Gisteren hoorde ik zijn pootjes trippelen in de achterkamer en ineens was het stil en het bleef stil .
Na een poosje begon ik hem te roepen want dit duurde me even te lang , niks ...
Ik kijken en zag hem nergens , waar zat hij wel ??
Yara wees me de weg , hij had het mandje van Yara in de achterkamer gevonden en lag hier heerlijk in te slapen .
Vanmorgen heeft Yaro me meegeholpen met dweilen , hij vond het erg leuk en had veel plezier .
Veel geluiden krijgt hij al mee , Remmelt die buiten aan het timmeren en zagen is , de radio erbij aan , de stofzuiger , etc. en hij vind het doodnormaal .
Mama Yara speelt ook veel met haar zoontje en dit is zo leuk om te zien , ze pakt hem soms best stevig aan en is lang niet meer zo voorzichtig als in het begin .

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijkheidje Ina en Remmelt. Echt leuk hoor, zo'n schatje in huis.
    En leuk dat hij zoveel aandacht krijgt van je klanten. Morgen ben ik aan de beurt hoor!!!
    Doei doei tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk knuffelhondje is Yaro toch!
    Agnes, leef je uit joh!

    BeantwoordenVerwijderen