maandag 16 augustus 2010

Hallo , ik ben Yaro en heel erg lief !
Helpie , ik ben nog maar heel erg klein hoor !
Zo , ik verstop me achter de regenpijp .


Hé Sam , ik vind je best wel leuk , zullen we spelen ?
Maandag 16 augustus
Het is natuurlijk ook niet te vergelijken , een nest met meerdere puppies of maar 1 puppie .
Ik weet wel zeker dat de puppieren in de kamer had gestaan als er meerdere pupjes waren geweest en de dingen die ik nu met Yaro doe , onmogelijk of heel moeilijk waren geweest .
Ik zie me bv. echt niet stofzuigen met 5 pupjes die door de kamer lopen en elke keer naar buiten hollen als er een pup wakker is .
Nu slaapt Yaro de hele nacht alleen in de bench en dit heeft geen enkele moeite gekost om te wennen , hij sliep al vaak alleen in de werpkist .
Het is leuk en een kleine moeite om dagelijks een klein stukje met Yaro te wandelen aan het lijntje , het zou een hele klus zijn om dit met bv. 6 puppies te doen .
Nu gaan heel veel dingen zo gemakkelijk en heb ik er maar weinig werk van , Yaro huppelt vrolijk in ons gezinsleventje mee .
Toen Agnes en Yuna hier waren hebben ze dit kunnen zien , de werpkist stond gewoon open en Yaro ging hier of in het mandje keurig zijn slaapjes doen als hij moe was .
Vandaag heeft Yaro kennis gemaakt met Sam de schapendoes , hij vond Sam eerst een beetje eng maar al snel was Sam helemaal niet eng meer .
Morgen gaan papa Yari en mama Yara samen met hun zoontje naar tuinland in Assen te winkelen , Jeanette en ik mogen mee .


3 opmerkingen:

  1. We hebben voor Yaro al verschillende spulletjes gekocht zoals zijn voerbakje en een hondenriem. De bench kunnen we volgende week bij vrienden ophalen. Wij zijn nu al bezig met de voorbereidingen en het wordt alleen maar leuker. Het begint nu al op te schieten. Veel plezier morgen met shoppen.

    Dikke knuffel van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie het toch gezellig zeg. Morgen wens ik jullie een hele gezellige dag toe in het tuincentrum, wat een bekijks zullen jullie hebben zeg. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, een uitje naar het tuincentrum! Wat wenst een pup zich nog meer? Lekker verwend worden met hebbedingetjes en heerlijk alles kunnen besnuffelen (vanuit de draagstand neem ik aan? Hier mogen honden de tuincentra niet in hoor).
    Maar wat een heerlijke ervaring weer voor Yaro!
    Ik kan niet wachten, maar morgen zie ik jullie weer!

    BeantwoordenVerwijderen