zondag 15 augustus 2010








Zondag 15 augustus - Yaro 6 weken
Vanmorgen om 7 uur werd ik wakker van Yaro zijn gepiep in de bench , voor een zondagmorgen wel erg vroeg vond ik en mama Yara kan zelf het deurtje van de bench niet openkrijgen dus moest ik wel mijn bed uit .
De hondjes in de tuin laten plassen , eten gegeven en toen nog even op de bank gaan liggen , ging ook niet door , Yara ging wel lekker bij mij liggen maar Yaro was erg wakker en al piepend en blaffend sprong hij telkens tegen de bank op .
Toen ben ik maar een eindje gaan wandelen met Yaro , het gaat steeds beter aan het lijntje .
Vanmiddag kwam Blackie weer en blijft 2 daagjes , we doen dit met opzet omdat het wel goed is voor Yaro en Blackie het ontzettend leuk vind .
Tante Blackie heeft Yaro vandaag geleerd hoe je een kuil graaft en Yaro was erg enthousiast .
Ik ben al een paar dagen bezig zodra Yaro wakker is naar buiten te gaan om hem daar te laten plassen en dit gaat heel goed , vele plasjes belanden buiten en ik juich wat af .
Vele plasjes ook nog binnen hoor want tijdens het spelen moet je soms ineens zo nodig .
Deze plasjes zie ik niet altijd van te voren aankomen .
Bij de kamer/haldeur ligt een puppiepad ( net als in de bench ) en deze zoekt Yaro steeds vaker op om te plassen ipv midden in de kamer .
Het geluid van de stofzuiger is hij al gewent maar vandaag heb ik hem tijdens het stofzuigen gewoon door de kamer laten lopen en hij was niet bang maar vind dweilen veel leuker .
Buurhond Donja is ook even op visite geweest , Yaro vond haar ineens wel heel erg groot maar was heel erg dapper en heeft haar zelfs in haar poot gebeten maar toen Donja verbaasd achterom keek ging Yaro vlug op zijn ruggetje liggen .
Donja is zo rustig en tolerant , ze begrijpt heel goed dat ze voorzichtig moet zijn met een pupje .

4 opmerkingen:

  1. Nou Ina wat leuk alweer een verhaal. De nieuwe baasjes van Yaro mogen hun handen wel dichtknijpen dat ze een pup bij jou vandaan krijgen, al zo keurig lopen aan het riempje, en plassen buiten of op een trainingsmatje. Mijn liefje wat wil je nog meer.
    En dan de foto's, die eerste......wat lacht Yara daar schattig hahahaha, de tweede....als ik het goed zie is dat toch een verboden plekje om te graven???? kleine stinkerds hahahahaha, en nr. 3 en 4, wat een scheetje is het toch, en wat een ondeugende oogjes. Zo lieeeeeeeeeeef.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het filmpje van Yaro was heel mooi om te zien het had voor ons wel 10 min mogen duren. We vinden het idd heel fijn dat Yaro bij jullie opgroeid, al die aandacht die jullie er aan besteden is gewoon SUPER. Op de laatste foto ziet hij eruit om op te vreten.

    Groetjes een een dikke knuffel aan de rakkers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een scheetje en dadelijk al helemaal kant en klaar als hij naar zijn nieuwe baasjes gaat.
    Geniet nog maar lekker van die kleine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Ina, zoveel als jullie al met Yaro (kunnen) ondernemen. Dit puppie krijgt een fantastische start!
    Leuke foto's ook weer! Volgens mij krijgt Yaro het koppie van mama, maar dan wel in reuen uitvoering natuurlijk.
    Woensdag kan hij weer volop spelen hoor met al z'n familieleden!

    BeantwoordenVerwijderen