dinsdag 3 augustus 2010

De puppiedraagtas van papa Yari en nu voor zijn zoon en een kong wubba
Terwijl papa Yari , mama Yara probeert over te halen zit de kleine Yaro achter de staart van papa aan te vangen .



Vandaag kwam papa Yari zijn zoon bewonderen .
Mama Yara stond hem bij het tuinhekje al ongeduldig en blij op te wachten .
Na een liefdevolle begroeting ging mama Yara snel weer in huis naar de werpkist en papa Yari rende haar blij en enthousiast achterna maar kwam toen van een koude kermis thuis .
Hij was niet welkom in de werpkist !!
De kleine Yaro was echter helemaal opgewonden en wilde de werpkist uit om zijn papa te begroeten en toen ik het schotje weghaalde kwam Yaro enthousiast de kamer in zetten .
Papa Yari was heel voorzichtig met zijn zoontje maar had eigenlijk veel meer oog voor mama Yara .
Hij wist het nog goed hoor van de vorige keer en probeerde mama Yara over te halen om weer zo leuk te spelen maar helaas voor hem had Yara geen belangstelling .
Jeanette had voor Yara een lekker kauwstaafje meegenomen en voor de kleine Yaro een kong wubba en wat ik heel leuk vond , de puppiedraagtas van papa Yari , zodat de fam. van Ham straks lekker kan wandelen met Yaro in de draagtas waar zijn papa ook als pup heeft ingezeten .
Jeanette en haar dochter hebben heerlijk geknuffeld met de kleine Yaro en het was erg gezellig .
Papa Yari was misschien een beetje teleurgesteld maar onderling kwamen ze er prima uit en ik vond het heel leuk dat Yari er bij was .
Toen ze weg gingen zijn we nog even bij de kalfjes gaan kijken en papa Yari was niks niet bang en gaf het kalfje zelfs een dikker lebber over zijn snuit , zo lief !

1 opmerking:

  1. Wat leuk Ina dat papa op bezoek is geweest, en wat een mooie draagtas zeg.
    Ik hoor het al ik val straks met mijn neus in de boter en puppie knuffelen en kalfjes, het kan niet op. Leuk hoor, ik verheug me er al op. Ik neem voor mama lekkere lamsribben mee hoor. Dus Yara dat wordt feest.

    BeantwoordenVerwijderen