maandag 2 augustus 2010

Vandaag heb ik geen foto's gemaakt maar wel een klein verhaaltje .
In de werpkist heb ik bij de uitgang een puppypad liggen ( incontinentie onderlegger ) en Yaro doet daar elke keer heel netjes zijn plasjes op .
Als hij door de kamer loopt is hij de puppypad vergeten en plast gewoon waar hij staat , Mama Yara likt het onmiddelijk op en er ontgaat haar geen plasje of poepje .
Ik heb wel een puppyren gekocht maar vind het nog niet nodig om deze te gebruiken , de werpkist is voor 1 pup een mooie grote ruimte en hij mag vaak genoeg door de kamer lopen en rennen en hier geniet ik zo van dat ik er rustig bij blijf zitten .
Buiten in de tuin is dit net zo , 1 pup kan je heel gemakkelijk in de gaten houden en is vast niet te vergelijken met 4 , 5 , 6 , puppies .
Als Yaro moe wordt gaat hij nu uit zichzelf weer terug naar de werpkist en zoekt het mandje op om een dutje te doen .
Een kwartiertje spelen en een uurtje slapen is zijn indeling ongeveer .
Over een dikke week wil ik de werpkist uit de kamer halen en de bench er neer zetten , deze is groot genoeg om achterin het mandje te zetten en een puppypad voor de uitgang .
Dan ga ik de puppyren er wel aan verbinden en went Yaro alvast aan een bench .
Dit lijkt me wel handig voor de fam. van Ham en voor Yaro zelf ook fijn dat hij de bench al ziet als zijn veilig plekje .
Asmara , Wendy , Frank en opa en oma , jullie zullen je ogen uitkijken hoe Yaro in een week tijd van waggelende pup tot rennende pup is veranderd .
Hij loopt te sjouwen met speeltjes in zijn bekkie en maakt plezier voor 10 .
Zijn oogjes kijken zo lief en hij geeft je lieve likjes om je vervolgens in de neus te happen .
De tandjes beginnen nu echt goed door te komen maar doen nog geen pijn , dit zal deze week ook wel anders worden en heb ik straks een neus vol gaatjes haha .

2 opmerkingen:

  1. Wat een veranderingen zeg in een paar dagen tijd, wat gaat het toch ontzettend hard, en wat zal het toch schattig zijn om dit allemaal te volgen. Jullie zijn echt aan het genieten dat merk ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies, wat Agnes zegt, wilde ik ook zeggen: het is zo te merken dat jullie aan het genieten zijn. Super!

    BeantwoordenVerwijderen