dinsdag 17 augustus 2010

Pff , ik ben de hele avond bezig geweest , er staan wel wat foto's op de zijkant , een leuk achtergrondsmuziekje ontbreekt ook nog , maar wow ik heb een slideshow gemaakt en op you tube gezet en op dit blog .
Vanmiddag mocht Yaro een blik in de wijde wereld werpen , samen met mama Yara en papa Yari ging Yaro winkelen in Tuinland en Jeanette , Ria en ik mochten mee .
Eerst veilig in de draagtas maar bij de dierenafdeling mocht Yaro zelf lopen .
Wat een bekijks hebben we gehad en wat was het leuk !
Zelf vond ik het ook heel speciaal , papa en mama samen met hun zoontje op pad , fijn dat Jeanette dit ook heel erg leuk vond en graag met ons mee ging .
Dat Ria er bij was was ook heel handig want anders waren er geen foto's gemaakt omdat we onze handen vol hadden aan de 3 hondjes .
Yaro was heerlijk vrij en niks niet bang in dat grote Tuinland .
Morgen blijven we lekker thuis maar er staat wel iets op het programma : de nestkeuring !

3 opmerkingen:

  1. Leuk Ina, nestkeuring. Veel plezier morgen. Enne foto's nemen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een avontuur in Tuinland, Yaro was zeker knock-out daarna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha, nou rijen kan ie al hoor, Agnes. Ik heb het vandaag met eigen ogen gezien. Dikke boef is het, maar oh zo'n leukerd! Ina mag lekker vertellen hoe het verder is gegaan allemaal. Maar gezellig was het!

    BeantwoordenVerwijderen