vrijdag 13 augustus 2010

Yaro ligt in de bench te slapen en mama Yara en tante Blackie houden de wacht en kijken vertederd toe hoe hij lekker ligt te slapen , wat ontzettend lief hè ?
Haha , nou echt niet , Yaro heeft zijn bordje niet helemaal leeg gegeten en mama Yara en tante Blackie zitten al een half uur te kijken naar het restje waar ze niet bij kunnen komen.








Yara en Blackie zijn de clicker allang niet meer nodig maar blijven het ontzettend leuk vinden en om ze te plezieren pak ik de clicker nog weleens voor wat eenvoudige commando's zoals Zit , Af ,
Blijf , Hier .
Dit zit er zo ingebakken bij de hondjes en belonen is helemaal niet meer nodig maar met clicker en snoepje doen ze heeeel goed hun best om het zo keurig mogelijk uit te voeren .
Yaro heeft ook kennis gemaakt met de clicker , de voorbereiding en intraining van de clicker om betekenis te geven aan het geluid , dus even laten ruiken van het lekkers zodat hij weet dat ik dit heb en toen ik zijn attentie had , click , sec. wachten , de beloning .
Verder hebben we nog niets gedaan en ik denk ook niet dat we dagelijks gaan oefenen want de fam. van Ham moet straks ook wat te doen hebben , haha .
Nu was het leuk om Yaro erin te betrekken terwijl ik met Yara en Blackie bezig was .


1 opmerking:

  1. Ha gelukkig weer nieuws. Die tweede foto, wat schattig, hij kijkt echt zo opzij. Wat doen jullie nu?? O is dat de bedoeling!!!!
    Nou die Yaro die komt er wel.

    BeantwoordenVerwijderen