woensdag 4 augustus 2010





Rik , het zoontje van Remmelt zijn baas kwam met zijn mama mee en zei zo lief :" Ik wil zo graag een foto van Yaro zodat ik hem niet vergeten kan ."
Nou Rik , je staat prachtig op de foto met Yaro en als je je jas zoekt en nergens kan vinden , hij ligt hier nog op het krukje .
De volgende keer moet je maar weer meekomen want je was een grote hulp voor mij door de benen van mama stevig vast te houden zodat ik tenminste rustig kon werken aan de voeten van jouw super kietelige moeder .

2 opmerkingen:

  1. Hoi Yaro, aan aandacht ontbreekt het je niet, dat zie ik wel. Heel leuk voor je, en die lieve mama van jou, vindt ook alles goed hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag trouwens dat Blacky ook een blog heeft, niet erg up to date, daar mag Anika wel even verandering in brengen hahahahahaaha.

    BeantwoordenVerwijderen