maandag 23 augustus 2010

Ik ben ook blij dat het gelukt is om de filmpjes te plaatsen .
Vandaag leek het wel herfst , een vieze dag met regen en wind .
Yara haar welbekende "huisje weltevree " had ik weken geleden opgeborgen , het is niet veel meer en eigenlijk rijp voor de stort maar ik had hem bewaard omdat het me wel leuk leek voor de puppies .
Yara was me toch blij toen ik haar happy house uit de kast haalde !
Ze had hem volgens mij echt gemist .
Yaro vond het huisje ook helemaal geweldig , eerst was hij er welkom en toen mocht hij er niet meer in van zijn mama .
Het is toch zo leuk om te zien hoe Yara hem de hele dagen door lesjes in de opvoeding geeft , ze is beslist niet zachtzinnig maar doet hem ook geen pijn .
Vanmorgen heb ik ook zo genoten van beide : Yara had een pensstaafje en Yaro wilde meeknabbelen maar dit vond mama niet goed en gaf een snauw als hij te dicht bij kwam , Yaro was me toch aan het blaffen en janken en heel sneakie kroop hij steeds dichter naar Yara toe .
Dan kreeg hij weer een snauw en deinsde achteruit om vervolgens blaffend en piepend om de tafel te rennen .
Yara zet hem vaak op zijn plaats maar kan ook heerlijk met hem stoeien en dan lijkt het alsof ze hem laat winnen .
Ik weet wel zeker dat ze heel erg geniet van het spelen met Yaro , ze daagt hem ook heel vaak uit en lijkt er geen genoeg van te krijgen .
Zo'n 2 x per dag kruipt ze bij een slapende Yaro in zijn mandje en mag hij nog even bij haar sabbelen , volgens mij staat ze zo goed als droog maar is het nog een beetje voor de gezelligheid en geborgenheid .
Vanmiddag zijn we nog eventjes bij mijn schoonvader geweest , Yaro huppelde vrolijk en nieuwsgierig door de kamer en toen ontdekte hij de schoenveters van schoonvader , nou dat was toch zo'n fantastisch speeltje , daar kan geen balletje of knuffeltje tegen op .
Ik heb schoonvader zijn veters wel 10 x weer moeten strikken in een uurtje tijd ( kan hij zelf niet meer doen ) .

1 opmerking:

  1. Leuk verhaaltje weer Ina, fijn dat je ons zo mee laat genieten.
    Schoonvader zal ook wel genoten hebben van Yaro.

    BeantwoordenVerwijderen